Lemar Aspot P-PYE 200 - Papa Podkładowa
Opis
Lemar Aspot P-PYE 200 - Papa Podkładowa w Atrakcyjnej Cenie
Do produkcji papy stosowana jest mieszanina asfaltów z dodatkiem elastomeru, osnowę stanowi włóknina poliestrowa powlekana obustronnie masą asfaltową. Z wierzchniej strony papy znajduje się posypka drobnoziarnista (piasek) na całej szerokości wstęgi papy. Spodnia strona wyrobu zabezpieczona jest folią z tworzywa sztucznego (HDPE).
Zastosowanie: Papa asfaltowa zgrzewalna podkładowa ASPOT P-PYE200 S40 SBS przeznaczona jest do wykonywania izolacji wodochronnych a w szczególności jako warstwa podkładowa w wielowarstwowych pokryciach dachowych przeznaczonych pod ciężkie zabezpieczenie powierzchni jak również do wykonywania izolacji przeciwwilgociowych lub przeciw wodnych elementów podziemnych. Papę można stosować do wykonywania nowych lub renowacji starych pokryć dachowych. Ze względu na wysoką wytrzymałość przy rozciąganiu zaleca się stosować na izolacje narażone na czynniki mechaniczne. Papę mocuje się do podłoża metodą zgrzewania lub/i mechanicznie. Papa nie jest przeznaczona pod uprawy roślinne.
Warunki stosowania: Wykonywanie izolacji z zastosowaniem papy ASPOT P-PYE200 S40 SBS powinno odbywać się według projektu technicznego opracowanego zgodnie z przepisami budowlanymi, z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych zawartych w instrukcjach producenta. W obniżonych temperaturach otoczenia, papa powinna być przed użyciem przechowywana przez 24godz.w temperaturze nie niższej niż+180C.Papę zaleca się układać w temperaturze +80C. Nie należy układać papy w przypadku mokrej powierzchni dachu, jej oblodzenia, podczas opadów atmosferycznych oraz przy silnym wietrze. Rolki papy powinno się przechowywać w pomieszczeniach krytych, chronione przed zawilgoceniem I przed działaniem promieni słonecznych lub źródeł ciepła. Rolki należy układać na równym podłożu w pozycji stojącej w jednej warstwie. Przewozić środkami transportu układane w jednej warstwie w pozycji stojącej, zabezpieczone przed przewracaniem się oraz uszkodzeniem. Rolki należy układać w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się ich podczas transportu.